Tuesday, September 03, 2019

Femme Fatale | The Craft

Olvasd MAGYARUL                                                                                                                                 PR sample

Femme Fatale Cosmetics's main collection for September is inspired by the movie 'The Craft'.


 INVOKING THE SPIRIT (tri-thermal)
It's a dark grey-blue when it's cold, on room-temperature it's a dusty blue, and it turns to a cold toned lilac when it's warm. It has a strong green shimmer and some holo dust.
2-3 coats + topcoat



LIGHT AS A FEATHER, STIFF AS A BOARD
It's an olive toned medium brown jelly base fully packed with blue-green-pink-purple shimmer flakes and some gold holo nanoglitters.
2-3 coats + topcoat 



MANON
It's a maroon-burgundy jelly base with gold holo microglitters, gold-orange-bronze UCC flakes and shimmer flakes.
2-3 coats + 2 coats of topcoat 



O SERPENT ONE
It's a deep, cold toned green jelly base packed with green-gold-orange-red iridescent flakes.
I recommend thin coats with this one, covers in 3 thin coats + 2 coats of topcoat 



SCARY BITCH ALERT
It's a pale periwinkle base with gold-pink UCC flakes and shimmer flakes.
3 coats + topcoat 



WE ARE THE WEIRDOS, MISTER
It's a really deep, but somehow saturated indigo blue jelly base packed with green-blue and some gold-red iridescent flakes.
2-3 coats + 2 oats of topcoat 


This collection is limited edition, you can preorder it until September 5th on the FF site, but it will arrive to stockists as well.


1 comment:

  1. Je partage ce témoignage aux partenaires qui souffrent dans leurs relations car il existe une solution durable. Mon mari m'a quitté ainsi que nos 2 enfants pour une autre femme pendant 3 ans. J'ai essayé d'être forte juste pour mes enfants mais je ne pouvais pas contrôler les douleurs qui me tourmentaient le cœur. J'étais blessé et confus. J'avais besoin d'aide, alors j'ai fait une recherche sur Internet et je suis tombé sur un site où j'ai vu que le Dr Ellen, un lanceur de sorts, peut aider à retrouver des amants. Je l'ai contactée et elle a fait une prière spéciale et des sorts pour moi. À ma grande surprise, après 2 jours, mon mari est rentré à la maison. C'est ainsi que nous nous sommes retrouvés et il y avait beaucoup d'amour, de joie et de paix dans la famille. Vous pouvez également contacter le Dr Ellen, un puissant lanceur de sorts pour des solutions sur son contact ellenspellcaster@gmail.com Vous pouvez également le Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete