Wednesday, April 17, 2019

Rogue Lacquer | Adventure Awaits & Polish Con

Olvasd MAGYARUL                                                                                                                                 PR sample

Another new brand on the blog: Rogue Lacquer. I'm about to show you their newest launches: the Adventure Awaits: Isle of Wight collection, and their Polish Con limited edition shades.


 ALUM BAY
It's a sheer nude jelly base with scattered holo dust and green-gold-orange-red multichrome flakes.
2-3 coats + topcoat



CARISBROOKE CASTLE
It's a sheer grey jelly base with scattered holo dust and blue-teal-green-gold multichrome flakes.
2-3 coats + topcoat



PRAWN COCKTAIL
It's a watermelon pink jelly base with scattered holo dust and green-gold-orange-red-pink shimmer flakes.
3 thin coats + topcoat  



SHANKLIN CHINE
It's a really pale and sheer minty jelly base with scattered holo dust and green-gold-orange-red-pink shimmer flakes.
3 thin coats + topcoat



This year Polish Con was held in New Orleans, which inspired the brand to create a limited edition trio called "Voodoo set".
These polishes were available at the convention, but they are also available at their website right now!


CHARMED
It's a tri-thermal, which means it can have 3 different base colors depending on the temperature. It's a purple toned medium grey when it's cold, it's an apple green/seafoam when it's warm, and inbetween it's a dusty purple-pink.
It has scattered holo dust and green-blue-purple-pink shimmer flakes.
3 coats + topcoat 



GRIS-GRIS
It's a sheer purple jelly base with green-gold-orange-red shimmer flakes and green-teal-blue-purple-pink iridescent flakes.
3-4 coats + topcoat, but you can use it as a topper as well 



VOODOO DOLL
 It's a brown toned burgundy base with gold holo nanoglitters, gold-red shimmer flakes and green-teal-blue-purple-pink iridescent flakes.
2-3 coats + topcoat


My favorites are from the Adventure Awaits collection, I love all 4 of them!

These are all available right now at Rogue Lacquer's website.


1 comment:

  1. Je partage ce témoignage aux partenaires qui souffrent dans leurs relations car il existe une solution durable. Mon mari m'a quitté ainsi que nos 2 enfants pour une autre femme pendant 3 ans. J'ai essayé d'être forte juste pour mes enfants mais je ne pouvais pas contrôler les douleurs qui me tourmentaient le cœur. J'étais blessé et confus. J'avais besoin d'aide, alors j'ai fait une recherche sur Internet et je suis tombé sur un site où j'ai vu que le Dr Ellen, un lanceur de sorts, peut aider à retrouver des amants. Je l'ai contactée et elle a fait une prière spéciale et des sorts pour moi. À ma grande surprise, après 2 jours, mon mari est rentré à la maison. C'est ainsi que nous nous sommes retrouvés et il y avait beaucoup d'amour, de joie et de paix dans la famille. Vous pouvez également contacter le Dr Ellen, un puissant lanceur de sorts pour des solutions sur son contact ellenspellcaster@gmail.com Vous pouvez également le Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete